חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטול פסילה מנהלית

כל החדשות והעדכונים

חברת עורכי הדין בוסקילה, כהן, בן-שחר, מלכה ושות' 
אנו עושים את המיטב לעדכן אתכם במידע המשפטי הטוב ביותר.

רשויות מקומיות

מה צריך לדעת על ביטול פסילה מנהלית

מה צריך לדעת על ביטול פסילה מנהלית? – גם למי שלא עובד באמצעות הרכב הפרטי כמו נהג מונית או אוטובוס, פסילה של רישיון הנהיגה יכולה להיות קריטית עבורו. אפילו אם להגיע לעבודה הוא יכול בדרכים אחרות כמו תחבורה ציבורית, עדיין לאדם שהתרגל לחיות עם רכב פרטי צמוד, קשה מאוד לעבור להתנייד באמצעות תחבורה ציבורית, ובמקרים רבים זה גם לא אפשרי. ולכן, פסילה מנהלית של רישיון הנהיגה היא ללא ספק עונש קשה מנשוא אשר יכול לשבש מאוד את שגרת החיים של הנהג. ואכן, גם בחוק נקבע שלא כל שוטר יכול להורות על פסילה מנהלית של הרישיון, אלא רק קצין בדרגת מפקח ומעלה הוא זה שיכול לקבוע פסילה מנהלית.

מהי בכלל פסילה מנהלית?

פסילה מנהלית היא שלילה של רישיון הנהיגה של נהג לזמן קצוב (30/60/90 יום) בעקבות ביצוע עבירה או מעורבות בתאונה קשה, אשר נעשית על ידי קצין משטרה. אמנם, בפועל פסילה מנהלית יכול להתבצע גם כאשר בשטח ישנו רק שוטר זוטר, על ידי כך שהנהג מתלווה אל תחנת המשטרה הקרובה, או שהשוטר נוטל את הרישיון, מעניק לנהג אישרו על נטילת רישיון, ומזמינו לשימוע בפני קצין משטרה בתוך שלושה ימים מנטילת הרישיון בתחנת המשטרה.

מה אפשר לעשות כנגד פסילה מנהלית?

מאחר ושלילת רישיון נהיגה גם לזמן קצר היא דבר מאוד קשה כמעט לכל נהג, חשוב לדעת כיצד להתנהל כאשר אתם נמצאים בסיטואציה בה מחליטים על פסילה מנהלית של רישיון הנהיגה שלכם. דבר ראשון מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה אשר יוכל לכוון אתכם לגבי הדברים אותם כדאי לומר במהלך השימוע, דבר שיש לו השפעה רבה על הדיון בהמשך לגבי פסילת הרישיון. בנוסף, עורך דין תעבורה יסייע לכם במשפט על גורלה של הפסילה, ויוכיח לשופט כי אין מסוכנות בהשארת הרישיון אצלכם. עו"ד בן שחר יריב מתעסק שנים רבות בתחומי משפט שונים ובהם דיני התעבורה, ויעמיד לרשותכם ידע מקצועי ועוד בנושאים כמו מחיקת נקודות תעבורה וכן ביטול פסילה מנהלית, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם עושים כל מה שאתם יכולים בכדי לבטל את רוע הגזירה.

מוזמנים להתייעץ עם עורך דין תעבורה בבאר שבע יריב בן שחר.

מוזמנים לקרוא גם על מהירות מופרזת שלילה

Facebook
LinkedIn
Twitter
שתפ במייל
להדפסה
עוד מאמרים בנושא:

צרו קשר לתיאום פגישה:

או חייגו:

Call Now Button דילוג לתוכן