חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחיקת נקודות תעבורה

כל החדשות והעדכונים

חברת עורכי הדין בוסקילה, כהן, בן-שחר, מלכה ושות' 
אנו עושים את המיטב לעדכן אתכם במידע המשפטי הטוב ביותר.

מחיקת נקודות תעבורה
תחום דיני התעבורה הוא תחום מורכב ומסועף ולכן חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה במידה ונתקלתם בעבירה כזו או אחרת המזכה אתכם בנקודות וקנסות, העמדה לדין ועוד. עבירות תעבורה אלו קנסות חובה הניתנות לנהגים שביצעו עבירות שבצמוד אליהם, בין היתר, נקודות תעבורה המשויכות מטעם משרד הרישוי. לדוגמה: נהג הנתפס במהירות מופרזת של 30 קמ"ש מעל המהירות המותרת בתוך העיר תזכה אותו בקנס של 750 ₪ ו8 נקודות תעבורה. בכל עבירת תעבורה נקודות נצמדות  באופן אוטומטי לאורך הזמן, לשם הורדת הניקוד רצוי להתקשר עם עו"ד ו/או לאחר ביצוע פעולות שונות הנדרשות על ידי משרד הרישוי במקרה של צבירה בגובה מסוים.

עבירות בגינן מורידים נקודות:

ככל שהעבירה חמורה יותר כך תקבלו יותר נקודות. לדוגמה: נסיעה ללא הפעלת אורות כנדרש על פי החוק עשויה לזכות את הנהג ב2 נק' תעבורה. אי ציות לתמרור ב-37 או עקיפה שלא מצד שמאל עשויה לזכות את הנהג ב-4 נק'. נהיגה בלא רישיון רכב בתוקף תגרור 6 נק' ועבירות מהירות למיניהן או עבירות המסכנות חיי אדם עשויות לגרור 8 נק'. עבירות חמורות יותר עשויות לגרור 10 נק', קנס כספי והעמדה לדין.

שיטת הניקוד של משרד הרישוי:

עורך דין תעבורה בבאר שבע יוכל לסייע לכם עם מחיקת נקודות תעבורה במידה ואתם מרגישים שנעשה לכם עוול וניתן יהיה להגיש ערעור בנושא. דרך נוספת למחיקת הנקודות היא פשוט לחכות את הזמן הנדרש מאז העבירה האחרונה ולתת לנק' להיעלם לאחר תקופה של נהיגה טובה ללא עבירות. עד צבירה של 22 נק' – אלה ייעלו בתוך שנתיים. צבירה של מעל 22 נק' יישמרו ל4 שנים. צבירה של 36 נק' תגרור פסילה של 3 חודשים ו36 נק' נוספות שנצברו ב6 השנים שלאחר מכן יגררו פסילת רישיון ל9 חודשים ופעולות נוספות שידרוש משרד הרישוי כדי לחדש בחזרה את הרישיון לנהג. לפרטים נוספים וליווי באמצעות עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם במחיקת נקודות תעבורה. מוזמנים לקרוא גם על מהירות מופרזת שלילה
מה היה לנו
Facebook
LinkedIn
Twitter
שתפ במייל
להדפסה
עוד מאמרים בנושא:

צרו קשר לתיאום פגישה:

או חייגו:

Call Now Button דילוג לתוכן