חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה העונש על נהיגה בפסילה?

כל החדשות והעדכונים

חברת עורכי הדין בוסקילה, כהן, בן-שחר, מלכה ושות' 
אנו עושים את המיטב לעדכן אתכם במידע המשפטי הטוב ביותר.

פסילת רישיון נהיגה
בישראל, כמו בכל מקום אחר בעולם, אדם הנוהג ברכב פרטי או כל כלי תחבורה אחר חייב להחזיק ברישיון נהיגה בתוקף. כאשר אדם נוהג ללא רישיון נהיגה בתוקף, כגון בזמן שקיבל שלילת רישיון נהיגה, הוא עלול להיתפס ולקבל עונש כבד מאוד. מדובר כמובן בעונש חמור מאוד, אשר ניתן דווקא בעבירה חמורה כגון זאת, מתוך הנחה שכאשר אדם קיבל שלילת רישיון, הוא כנראה עבר על עבירה חמורה במיוחד, והוא מצפצף על רשויות החוק וממשיך לנהוג ברכבו ולסכן את משתמשי הדרך. ולכן, אין ספק כי נהיגה בפסילה היא משהו שכדאי מאוד להימנע מלעבור עליו ולהיתפס בו. 

מי המוסמכים לפסול נהיגה בישראל?

קצין משטרה – פסילה מנהלית  בית המשפט בגין פסק דין רשות הרישוי בגין צבירת ניקוד.

מי מקבל פסילת רישיון?

כאשר אתם נתפסים על עבירת תנועה חמורה במיוחד או כאשר ביצעתם תאונה הגורמת לנזק לאנשים ולרכוש, אתם עלולים להגיע למצב של פסילת הרישיון. אמנם, פסילת רישיון לא נעשית על ידי שוטר תנועה בשטח, אלא רק על ידי קצין משטרה שיכול לבצע פסילה מנהלית של הרישיון שלכם למשך תקופה של  30-60-90 יום. אמנם, לעיתים כאשר תגיעו למשפט על העבירה שבצעתם בית המשפט יורה על פסילת הרישיון שלכם. כך או כך, אין ספק שעבור כל נהג מדובר על בשורה קשה. אדם שמחזיק רכב עושה זאת לרוב כי הוא נדרש להשתמש בו מדי יום, וקשה מאוד להתרגל בתוך ימים ספורים להשתמש בשירותים חילופיים כמו התחבורה הציבורית, או לשלם הון רב על מוניות. 

נתפסתי בעבירה של נהיגה בפסילה, מה אפשר לעשות?

אם נתפסתם במהלך נהיגה בזמן פסילת רישיון, כדאי שתדעו שאתם לא חייבים להרים ידיים. במקרים רבים עורך דין תעבורה בבאר שבע או בכל מקום אחר בו אתם גרים, יוכל לבדוק את המקרה, ולהעריך בפניכם את הסיכוי לביטול או הקלת העונש. כאשר מדובר על עורך דין מקצועי ובעל ניסיון בתחום אשר הצליח בעברו להגן בהצלחה על נהגים שנתפסו בעבירות כמו נהיגה בפסילה, תוכלו לקוות שהוא יוכל גם במקרה שלכם להקל את העונש מעליכם ואף לבטלו לחלוטין במידת האפשר.

מה היה לנו?

Facebook
LinkedIn
Twitter
שתפ במייל
להדפסה
עוד מאמרים בנושא:

צרו קשר לתיאום פגישה:

או חייגו:

Call Now Button דילוג לתוכן