חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין מקרקעין באר שבע

כל החדשות והעדכונים

חברת עורכי הדין בוסקילה, כהן, בן-שחר, מלכה ושות' 
אנו עושים את המיטב לעדכן אתכם במידע המשפטי הטוב ביותר.

עורכי דין

התחום המשפטי העוסק בדיני מקרקעין מתייחס לכל ההיבטים המשפטיים בתחום הנדל"ן וזאת על פי חוק המקרקעין, חוק התכנון והבניה חוק מכר הדירות וחוק הגנת הדייר. חוקים אלו נועדו להסדיר היבטים שונים בתחום המשפטי בעולם הנדל"ן כגון העניינים המשפטיים והאזרחיים בנוגע למקרקעין, מוסדות התכנון בישראל,  הגנה על רוכשי דירה, חובות וזכויות של דיירים ובעלי נכסים.

מי צריך עורך דין מקרקעין באר שבע

עורך דין מקרקעין באר שבע הוא שירות הנדרש כמעט לכל אחד הגר בבאר שבע, אם מדובר על רכישת דירה יד שניה, הצטרפות כרוכש לפרויקט קבלני או יזמי, הצטרפות לפרויקט של התחדשות עירונית עסקאות קומבינציה והשקעות נדל"ן. כל אלו מצריכים ליווי משפטי מקצועי של עורך דין מומחה למקרקעין כדי שייצג את האינטרסים שלכם ויוודא את תקינות וכשרות העסקה באופן משפטי על הצד הטוב ביותר.

עורך דין מקרקעין באר שבע ילווה אתכם בכל שלבי כל עסקה נדל"נית בב"ש לרבות בתהליכים של רכישת קרקע, מימון, ניהול משא ומתן ביו הגורמים השוני כגון בין הדיירים לקבלנים או לגורמים הרגולטוריים והרשות המקומיות ומוסדות בנקאיים. עורך דין מקרקעין יטפל בנושא הרישומים בטאבו של הנכס באופן חוקי כדין ויוודא את תקינות הרישום,

עורך דין מקרקעין ידאג לחתימת חוזה כדין באופן שייצג את האינטרסים של הצד המיוצג ויוודא את בטחונו בתהליך. כמו כן במידת הצורך עורך דין מקרקעין ייצג אתכם בהליכים משפטיים בתחום הנדל"ן לכל היבטיהם השונים לרבות מחלוקות הנוגעות לנכסי מקרקעין, סכסוכים בין קבלן ללקוחותיו, פירוקי שותפויות, תביעות ליקויי בניה, סכסוכים הנוגעים לנכסים מושכרים ועוד.

בחירה נכונה

חשוב לבחור בעורך דין מקרקעין בעל ניסיון בייצוג של צדדים שונים בעסקאות נדל"ן, בעל הבנה מעמיקה משפטית ופרקטית בדיני מקרקעין על סעיפיהם והסתעפויותיהם הרבים.  מומלץ לפנות לעורך דין שאתם מכירים או שביררתם עליו ועל שירותיו מכלי ראשון אצל לקוחות. עסקאות נדל"ן הינן עסקאות מורכבות ויקרות ולכן אין להקל ראש בבחירת עורך דין שיבטיח את ייצוג האינטרסים שלכם והגנה עליכם ועל רכושכם באופן אופטימלי וזאת בכדי למנוע נזקים בעלי השפעה מכרעת בהיבט הכספי, בהיבט הזמן ואף בעת נפש.

מוזמנים ליצור קשר עם המשרד שלנו להתייעצות: 08-6110333

Facebook
LinkedIn
Twitter
שתפ במייל
להדפסה
עוד מאמרים בנושא:

צרו קשר לתיאום פגישה:

או חייגו:

Call Now Button דילוג לתוכן